BioShock Infinite – haastattelussa pelisuunnittelija Shawn Elliot (osat 1+2)

Tätä on saatu kotva odottaa. BioShock Infinite -ensikosketus ja -haastattelu siirtyivät yllättävän joulukuisen sekunnin tilanteen seurauksena pitkäaikaiseen limboon, kun päätoimittaja JOK viettääkin toista kuukautta sairaslomalla ahkeran kirjoittelun ja editoinnin seurauksena. Käsi on kuitenkin hiljalleen siinä kunnossa, että jotain pientä jo pystyy tekemään. Niinpä voimmekin päästää Irrational Gamesin pelisuunnittelijan irti.

Mistä on BioShock Infinite tehty, mietin.

”Ihmeistä, militarismista, syrjinnästä ja seikkailuista”, voisin vastata itse itselleni. Mutta jätän sen ensikosketukseen, kunhan pystyn kirjoittamaan jutun loppuun. Päästetään ensin Shawn ääneen.

Lue koko juttu, Kommentit