Battlefield 4 ei yritä olla GTA tai Skyrim

Digital Illusionsin jampat takovat kovasti Frostia pöytään lekoillaan ja rakentavat Battlefield 4 –pelistä kovaa räiskintäelämystä. Jututimme DICEn isopomo Lars Gustavssonia, joka kertoo meille pelin syväisiä saloja.

”Alkuaikoina teimme peliä ja pelimoottoria rinta rinnan, mikä oli tosi raskasta. Nykyään tuntuu hyvältä, kun voimme keskittyä pelintekoon. Tuntuu, että olemme päässeet korkean esteen yli, kun teknologia on olemassa ja sitä tekee oma tiiminsä.”

”Minusta tuntuu, että me voimme nyt keskittyä peliin, siihen mitä haluamme tehdä.”

Mitä kaikkea muuta Gustavsson pelistä selvittää? No, niitä voi tsekkailla haastattelun ensimmäisestä osasta, joka löytää alta.

Lue koko juttu: Battlefield 4 – ”nyt voimme keskittyä sisältöön” (osa 1)

Lue koko juttu