Suomalainen mainostoimisto yhteistyöhön Ubisoftin kanssa

Suomalainen mainostoimisto 358 julkisti tänään yhteistyösopimuksensa pelijulkaisija Ubisoftin kanssa. 358:n strategi Esteve Pannetier kertoo, kuinka Ubisoft on antanut mainostoimistolle mahdollisuuden “työskennellä uraauurtavien strategisten markkinointiprojektien kanssa.” Muita 358:n kansainvälisiä asiakkaita ovat olleet esimerkiksi Heineken, Tjäreborg, Ikea sekä Foster’s. 358:n sivuille pääset tästä. Asiasta kertoi Markkinointi&Mainonta.

Watch Dogsin pelikuvaa esitellyt video PS4-tilaisuudessa tehtiin pc:llä – video katsottavissa

Sonyn PS4-tapahtuma viime yönä sujui kaikin puolin mukavasti, kuten toivottavasti mahdollisimman moni todisti Tilt.tv:n linkin kautta. Ei kuitenkaan tilaisuutta ilman pienimuotoista “oho, eiku” -tapahtumaa. Tilaisuudessa esiteltiin Ubisoftin huippuodotetun Watch Dogs -pelin uusin pelikuvavideo, joka näyttikin varsin makoisalta. Vaan eipä ihme: myöhemmin Ubisoftin edustaja ilmoitti GameTrailers-sivustolle, että pelikuva oli Watch Dogsin pc-versiosta. Tämä ei ole mitenkään […]

Ubisoftin pelit perjantaista lähtien myös EA:n Origin-kauppapaikalta

EA:n Origin-palvelusta voi perjantaista lähtien ladata myös Ubisoftin pelejä. Tämä tarkoittaa siis sitä, että Assassin’s Creedit, Far Cryt sekä Splinter Cellit ovat saatavilla digitaalisina latauksina jälleen uudesta paikasta. Vaihtokauppa toimii myös toiseen suuntaan, ja tiettyjä EA:n pelejä on mahdollista hankkia tästä lähtien myös Ubisoftin omalta Uplay-kauppapaikalta. Origin-palveluun pääset tästä linkistä, kun taas Uplayn sisältöä pääset […]