”Ensimmäinen Gran Turismo tuntui virheliikkeeltä”, tunnustaa Sonypomo

SCEE:n toimitusjohtaja Jim Ryan jatkaa Domen haastattelusarjassa sekä Sonyn suurten suunnitelmien avaamista että muistelee omaa, ensimmäistä kohtaamistaan  Gran Turismo –pelien kanssa.

Ryan mietiskelee muun  muassa PlayStation 3:sta opittuja läksyjä, PS4:n ajoitusta sekä Sonyn laajempaa strategiaa, jossa pelien mobiilia ulottuvuutta laajennetaan joka puolelle.

”Jo ensimmäisissä Gran Turismo 6:n visioissa mobiililaitteet olivat Kazunorin mielessä niin, että pelaajat voivat olla aina yhteydessä Gran Turismo –maailmaan.”

Ja miten ihmeessä ensimmäisen Gran Turismon kehitysversio oli herra toimitusjohtajan mielestä virhe?

Se selviää artikkelista: Gran Turismo 6 – haastattelussa Sonyn Euroopan toimitusjohtaja Jim Ryan

Lue koko juttu